Monday, May 25, 2015

不想給人明白的牢騷小子

好似話你最不滿別人的地方也是最不滿自己的地方。咁我應該病入膏肓了。但係真係有點傷心。呀。點解我會唔明呢。點解呢。但我真係唔明白呀。然後又會質疑下自己。is this a test? 但我真係唔明,唔明到一個點係,唔知點進入好。於是覺得,識字真好,起碼講到寫到比自己睇,然後先思考。唔好放棄治療,唔好放pea,唔好放棄。呢兩日腸胃不好,今晚沒有心情吃晚餐,就當治療下腸胃啦。只要沉得住氣,自己一個係解決到好多問題。除非,真係決心放低,唔係唔可以放棄呀大佬。(好啦)



最近心情煩燥,唔明點解人地唔明時,就會諗起呢首歌。其實我想是夠了解自己的,但係我只知其然而不是其所以然,所以,it's hard to get around the wind.即使所有人都不要諒解和明白(which is totally not),我都要繼續拯救自己。我不是太好,但應該會好。

No comments:

Post a Comment